7 Temmuz 2015 Salı

Akaiito

Akaiito



Tanıtım:

Seni seviyordum,

Ama senden nefret etmem gerektiğini düşünüyorum.

Seni seviyordum,
Ama sen yabancı biri gibi gözüküyordun.
Seni seviyordum,
Ama bana küçük kardeşim diyordun.

Seni seviyordum

Ama sen önümde başka birini öptün

Çok sayıda "kırmızı ip" iç içe, birkaç romantik düşünce köpürüyor. 7 erkek ve kızlar, isteyerek ve engellemeden... Yeni shoujo seri başlıyor

Toplu İndir
Diğer İsimler : Red Threat
Yayınlanma Tarihi: 2012
Yayınlanma Durumu: Tamamlandı.
Yazar: Miyasaki Kaho
Çizer: Miyasaki Kaho
Tür: Comedy, Romance, School, Shoujo


Çeviri Durumu: Devredildi... MaviManga'dan okuyun :)



4 yorum :

  1. Çok tatlı bir mangaya benziyor online okuma sitesinde sayfalarda sıkıntı var haberiniz olsun. Umarım hızlı çevik hevesli bi çevirmen ve editör bulup güncelleri hızlandırabilirsiniz. Elinize sağlık çok teşekkürler çeviri edit için.

    YanıtlaSil
  2. devamı ne zaman gelicek acaba bi bilgi verebilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  3. İyi Akşamlar size birsey soracaktım, kaç zamandır bu manganın takipçisi olarak yeni bölüm gelmediği için merak ediyorum. çevirmen veya editor sıkıntısı nedeniyle mi bölümler gelmiyor, yanlış anlaşılmak istemem ama eğer seriyi yapmakan vazgectiyseniz bu seriyi kendi grubumda kendim yapmak istiyorum 😊tabi izniniz olursa.bu arada ben mavimanga editörü livanem.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, fansubunuzda çevrilen animeleri anime izleyici kitlesine duyurmak için destek isterseniz kendi sitemiz olan animeizle1.com sitesinde çevirmiş olduğunuz
    bölümlerin videolarını ekleyebiliriz. Eğer sizin için uygunsa lütfen skype adresimi ekleyin. Skype: satrancali

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2014 Gereksiz Fansub. Designed by OddThemes